tirsdag 6. april 2010

!LOOK!

1. Hva har jeg lært om film?

Jeg har lært mye om virkemidler brukt, og hvordan hver eneste scene er bevisst filmet nøyaktig slik som den er. Også om hvordan filmen blir bygd opp, og kan identifisrere forskjellige deler av en film.

2. Positive/negative erfaringer med gruppearbeid

Det positivet er at man kan frodele arbeidet slik at alle får litt å gjøre, og det er gøy å se hvordan alt blir satt sammen, og det er mer gøy enn å jobbe alene. Bedre stemning
Det negativet er at arbiedet kanskje blir skjevt fordelt, og at noen får mer å gjøre enn andre, også at alt kanskje ikke passer helt sammen, siden det er forskjellige personer som har jobbet med det. Det er også ofte bedre og mer effektivt å jobbe alene.

3. Hvorfor fikk ikke min gruppe reise?

Min gruppe fikk reise :)

Bra presentasjon, sa Bjørnar.

1 kommentar:

  1. Ja, det var en meget god presentasjon og turen var vel fortjent. Fint at du lærte litt om film, Sokrates, og jeg er enig i det du skriver om gruppearbeid; det er ikke alltid like enkelt. Fin kommentar!

    SvarSlett